2011. december 16., péntek

VII. bónusz fejezet ~ Szemet szemért

Sziasztok!

Íme az új, és egyben az első könyv utolsó bónuszfejezete a VII. bónuszfeji.

A cím is bizonyítja, hogy ez nem túl barátságos bónusz fejezet lesz. Ebben a fejezetben ki fog derülni a vadászok terve teljes egészében.
Hát jó olvasást! :)

Már csak egy feji és finálééé *-* 

Puszi: A & V

UI.: Hagyjatok komikat iiiis!!! (= 


Henry Holmes szemszöge:
- Na ki helyettesít ma 6. órában éneket? – léptem be rohadt vidáman a tanáriba kedves Elizabeth Miller kolleganőmhöz.
- Senki!!! – förmedt rám. Csigavér!
- Dehogy is nem! Én!
- Csak szeretnéd!
- Az igazgató mondta… Már a felelők is megvannak – a boszi és a vámpír csajszi… Ellenvetés?
- Hagyd már békén őket! – persze, hogy van…
- Nem fogsz lebeszélni róla!
- Hát jó, ahogy gondolod Henry Holmes!
- És MOST mit terveltél ki Elizabeth Miller?
- Ugyan már, Holmes… Hagynám, hogy a terved kudarcba fulladjon? – ez nem kérdés…
- Igen! Szóval?
- Nem vagyok én olyan gonosz Holmes…
- Átkozott boszorkány vagy Liza!
- Na idefigyeljen beképzelt uraság! Maga csak ne hasonlítson engem a kitalált természetfölötti lényeihez oké? És Violet-ről meg Alice-ről is örülnék, ha leszállna.
- Nem vagyok egyiken se… MÉG!
- Soha nem is lesz! – pofozott fel ismét.
- Oh, most hirtelen magázódunk Liza?
- Te csak ne hívj így!
- Mert ha igen?
- Nincs hozzá jogod, te gyilkos…!
- Hogy?
- Nincs hozzá jogod, hogy így hívj engem!
- Na igen, de mit mondtál rám?
- Beképzelt uraság?
- Utána.
- Semmit.
- De, azt, hogy… Nem lényeg… - ez érdekes... - Elfelejtettem.
- Na mindegy nekem nincs időm a képzelődéseidre és a hülye játékaidra… Szia!

~*~
- Ez volt a nagy terved? – robogtam be töri után és igen, Elizabeth ismét bent volt.
- Igen - mosolygott.
- Leégettél!
- Tulajdonképpen te voltál nem én. Ügyes vagy.
- Még mindig nem félsz tőlem Eliza?
- Te csak boszorkányokat bántasz.
- Másokkal meg MÁST csinálok.
- Ezt egyszer már megbeszéltük. Ha hozzám mersz érni leütlek és a rendőrségen fogod magad találni ha felébredsz.
- Te úgyse bántanál engem. – nyomtam a falhoz és a kezemmel felemeltem a nyakát.
- Eressz! – remegett Elizabeth.
- Csak mert marha jókedvemben vagyok – engedtem el vigyorogva – Ja, ha hétfőtől három diákoddal kevesebb lesz, akkor csak köszönetet fogadunk el.
- Te…! – mondta elcsuklott hanggal.
- Én?
- Miért? Mármint még te sem lehetsz ennyire elmebeteg, hogy a képzelgésed miatt ez legyen.
- Drága Elizám, nem egy bizonyítékom van és ma délután fogom megszerezni a végső bizonyítékot. Edwin-nek is elég bizonyítéka van! Ja és ennek az a neve, hogy vadászat. Röviden: Szombaton, Violet Hetfield, Alice Cullen és Jasper Hale… hogy is fogalmazzak? MEGHALNAK! – vigyorogtam.
- Azt majd meglátjuk Henry Holmes! – távozott könnyes szemmel Ms. Miller.
- Biztos, hogy jó ötlet volt ezt elmondani? Hisz te tudod a legjobban, hogy nem hisz a boszorkányokban és a vámpírokban – jött meg Edwin haverom.
- Ugyan Edwin, ha szólna is rendőrségnek, nem lenne semmi esélye, hisz a Harrison-ok már lefoglalták a rendőrséget. A boszorkányvadászok, meg pont időben fognak érkezni…
- Hát jól van Holmes, de… azért ami titok az titok.
- Edwin. Nyugi – löktem le finoman egy székre – Csüccs – tettem hozzá vigyorogva – Ne parancsolgass nekem. Csak azért vagy itt, hogy elkapd Alice-t, amikor megcsókolom Violet-et.
- Hát jó, de honnan veszed, hogy Violet hagyja magát? És honnan veszed, hogy Alice megjelenik?
- Ugyan, Alice se menekült a csók elől, mert sarokba volt szorítva. Vagy is inkább oszlopnak nyomva… - mosolyogtam el a szép emléken - Violet-tel ugyan ezt fogom tenni. Na meg a bájam… - Harrison fújtatott – Alice meg a jövőbe lát nem? Tuti, hogy meg akarja majd menteni a barátnőjét a szórakozástól…
- És biztos vagy benne, hogy nem ölöd meg Viol-t?
- Ugyan már… mérsékelt mennyiségű mandragórát ittam, szóval csak legyengül és még gyógyítani is fog magán. Tuti. És ezzel még jobban fog szenvedni. Ezt persze ő nem tudja még…
- Na jó, annyit én is tudok, hogy az fekete mágia. Violet meg fehér boszorkány.
- Szerinted a lány hogy élte túl annó James és Alice támadását? Violet állítólagos fehér boszorkányként is tud gyógyítani…

2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Jaj nagyon jó lett ! :)

    - Elizabeth gyilkosnak hívta Henry-t?! Ez fura...
    - "Ezt egyszer már megbeszéltük. Ha hozzám mersz érni leütlek és a rendőrségen fogod magad találni ha felébredsz." de aranyooos :)
    - Dede... Miért remegett és csuklott el a hangja szegény Lizának? :(
    - "távozott könnyes szemmel Ms. Miller." Ó a kis drágaa :(

    Jaj nagyon várom az új fejit
    meg a finálét is! *-*

    Puszi: Dina

    VálaszTörlés
  2. Sziaaa Edinnaaa! :)

    Köszönjük, örülünk, hogy tetszett :)

    - Hát, miért? Nem az..??:P
    - Igen, nagyon édes *-*
    - Hááát, majd idővel minden kitisztul... ;) :P
    - nyúú :(

    Keddig kell várni az új fejivel :P

    Puszi: Alice és Violet :)

    VálaszTörlés