2011. december 6., kedd

VI. bónusz fejezet ~ Az idősíkok összeolvadása

Sziasztok!

Íme az új bónusz fejezet!

Betekintést nyerünk Henry szemszögébe és a Jack számára írt levél tartalmát is megtudjuk...

Jó olvasást! :)
Puszi: Alice és Violet

Henry szemszöge:
Hétfőn, a harmadik óra előtt éppen elindultam a lépcső felé, de Alice ismételten, majdnem feldöntött. Hirtelen, mint ha a kikandikáló levelemet olvasta volna. Abból nem eszel, baba! Kicsit idegesen, rántottam magamhoz és gyilkos pillantással néztem rá.
- Ezentúl már mindig így fogsz üdvözölni? – morogtam rá.
- Amennyiben Ön is engem – vágta rá szem forgatva.
- Már bocsánat, de te jöttél nekem – akadékoskodtam.
- Ja, de az fel se tűnt, hogy mondjuk én a földet néztem és nem előre? – Ez se hallott a tiszteletről?
- És honnan tudod, hogy én nem a földet néztem? – vigyorogtam. Erre válaszolj, vámpír csajszi.
- Maga… egy… - állt kicsit lábujjhegyre, majd a szemembe nézett, én szintén a szemeibe néztem jó mélyen, majd tekintetem kicsit lentebb, az ajkaira vándorolt. Hm. – SZEMÉTLÁDA! – suttogta.
- Szép és édes ajkak – mosolyogtam rá féloldalasan. Volt alkalmam megízlelni…
- Rohadék… - kevert le nekem egy pofont.
- Áúcs – fogtam meg az arcom. Azért más embertől pofont kapni, mint egy vámpírtól... Egyszóval fájdalmasabb. – Ugye tudod, hogy ezt most nem kellett volna?
A másik meg mi az, hogy egy lány pofozgat engem?
- Tudom – hajtotta le bűnbánóan a fejét. Ez gyors volt… – Nagyobbat kellet volna adnom! – vigyorgott gonoszan, és ismét majdnem felborítva vágtatott le a lépcsőn. Ez hülye!
- Henry? – állt mögém vadászkollégám.
- Edwin? – fordultam hátra.
- Te miért állsz az útban az arcod fogva? – nézett rám érdekesen.
- Ha te azt tudnád…
- Csak nem Elizabeth vágott pofán? – vigyorgott Edwin.
- Nem. A vámpír barátnőd volt – viszonoztam vigyorát.
- Alice még él? – mordult fel. Él, hát! Ezt baromira elcseszted, Edwin Harrison!
- Ja, de úgy is kérdezhetted volna, hogy a fél emelet ne hallja meg…
- Senki sem hallotta… - forgatta a szemét, majd dúlva-fúlva robogott le előttem a lépcsőn.
- Elizabeth tudnál jönni egy percre? – kiáltottam oda neki, amikor leértem a földszintre.
- Nem érek rá, ha nem látnád – vágott vissza. De, ráérsz!
- Fontos lenne! – futottam oda, leszarva a válaszát.
- Én pedig mondtam, hogy nem érek rá.
- Azért odafigyelhetnél az osztályod tanulóira, mert Alice is most pofozott fel az előbb.
- Na persze én meg boszorkány vagyok! – és tudja… és tudja, mivel tud felhúzni!
- Ez nem vicces… - ráncoltam össze a homlokom – Te nem vagy az!
- Biztos vagy te ebben? – húzta tovább az idegeim.
- Igen, mert felismerem őket…!
- Én meg ismerem az embereket és tudom, hogy Alice egy áldott jó lélek, és hogy sose tenne olyat. Ha mégis megtette volna, csak gratulálnék neki – mosolygott – Úgyhogy Henry, most végeztünk a beszélgetéssel! – tette karba a kezeit.
- Nem hiszel nekem, mi? – kérdeztem rá.
- Nem hát! – vágta rá.
- És miért?
Elizabeth nem felelt csak karba tett kézzel várta, hogy húzzam el a csíkot. Nem is kellett kimondania, én elmentem. Akkor majd ÉN odafigyelek Alice-re!!!
 Negyedik óra előtt, amikor beléptem a tanáriba, Elizabeth Miller-rel találtam magam szemben, aki minden bizonnyal azt a levelet tartotta a kezében, amit a boszorka apjának írtam.
- Kedves Jack Hetfield! – kezdte el olvasni. Igen, az van a kezében. – Az Ön lányát már egy ideje megfigyelés alatt tartom, azzal az indokkal, hogy nem ember! Amint a mellékelt kép is bizonyítja, az Ön lánya egy BOSZORKÁNY! Nem hisz nekem? Nézze meg a mellékelt képet. És ha a képnek se hisz, akkor idegesítse fel a lányát és nézze meg, mi történik…! – amint befejezte, a fejét rám szegezte. – Elmebeteg vagy, Holmes! – majd fenyegetően emelte fel a mutatóujját. – Nem megmondtam neked, hogy az én osztályom tagjait hagyd ki a játékaidból?!
- Nem hiszed el, mi? Megmutassam a képet?
- Nagy ügy! Én is tudok photoshoppolni egy képet… Ami meg azt illeti, neked akkor sem hinnék el semmit, ha videód lenne róla… A másik meg az, hogy egy gerinctelen féreg vagy! Semmi aláírás, vagy valami? – lengette meg a levelet. Szépen utána kaptam volna a levélért, de ő elrántotta.
- Add vissza azt a rohadt levelet, te csitri! – torkolltam le.
- Mit mondtál? – vörösödött el a méregtől.
- Jól hallottad – vigyorogtam.
- Dögölj meg! – sziszegett rám és felpofozott. Ez igen, ez tényleg Alice osztályfőnöke…
- Ezt nem kellett volna – gáncsoltam ki, majd a levelet elraktam az egyik könyvembe.
- Rohadék vagy – állt fel, leseperve magát. Én meg szépen lassan végigstíröltem. Nem rossz…
- Igen? – húztam egy kicsit az idegeit. Komolyan, ha nem ismerném, azt mondanám, hogy ez is csak egy rohadt boszorkány. Ez persze lehetetlen, mert megérzem őket!
- Igen. És ha még egyszer ezt csinálod, mindent kitálalok az igazgatónak. Amúgy meg nem értem, mi a fenéért utálsz ennyire.
- Nem én utállak Elizabeth, te gyűlölsz engem.
- Van benne valami… - hm – De akkor is. Volt egy osztályom. Onnan év végén kifogtad magadnak Sharone-t.
- Ő kínálta fel magát…
- Gusztustalan. Holmes, az, hogy meghalt a menyasszonyod, az még nem jogosít fel arra, hogy eljátszd a nagy bájgúnárt és ártatlanokat vádolj! - most lesz elég!
- Őt ne merészeld a szádra venni, te ribanc!
- Ugyan már! Én minek fogadjak szót a parancsodnak, ha te az egyszerű kérésemet, se teljesíted…
- Mert Sophia magány ügy. Violet meg egy átkozott boszorkány, akire halál vár!
- Ez már beteges! – sziszegett és a fejét az ablak felé fordította.
- Azt mondod? – bal karjánál fogva toltam őt a falnak. – Ha egy szót is mersz mondani bárkinek, az én magánéletemmel kapcsolatban, te leszel a következő nő, akit megfektetek…
- Na igen, de az már rendőrségi ügy, Holmes! – akadékoskodott. Semmi félelem?!
- Rendőrség… Szóval már a rendőrséggel fenyegetsz?
- Igen, mert úgy látom, hogy más már nem használ… - erősebben szorítottam meg a karját. - Ez fáj – mondta a fájdalomtól eltorzult hangon.
- Ha egy szót is mersz szólni bárkinek, betömöm a szádat – nem viccelek!
- Azt nem fogom hagyni! – akaratoskodott.
- Tényleg azt hiszed, hogy erősebb vagy nálam?
- Nem hiszem. Tudom.
- Kétlem.
Felé hajoltam, hogy megcsókoljam, de Elizabeth a jobb kezét a szájára rakta, szóval csak a kezét sikerült lesmárolnom. Úgy nézett rám, mint aki menten kinyír a szemével. Hirtelen kurva nagy vihar lett és az ablakokat kibaszta a szél. Elizabeth bal kezét elengedve futottam, hogy bezárjam az ablakokat. Na és szerintetek Elizabeth segített? A lópikuláját. Úgy rohant ki a tanáriból, mint akit puskából lőttek ki. Amikor az utolsó ablakot akartam bezárni, olyan erősen fújt a szél, hogy az ablak szó szerint hátralökött a könyvespolcnak.
- Holmes! – vágtatott be Edwin és Samantha. Samantha bezárta az ablakot, Edwin meg hozzám futott és segített felállni. – Violet? – kérdezett rá egyből halkan.
- Nem. Csak a vihar.
- A vihar küldött padlóra? – vigyorgott.
- A szél. – helyesbítettem.
- Jól vagy Henry? – csatlakozott Samantha is.
- Még élek.
- Mi a jó … történt itt? Tornádó? – nézett körbe hirtelen Edwin. A dörgés elnyomta a válaszom.
- Olyasmi. – mondtam a dörgés után.


2 megjegyzés:

  1. Sziasztok!

    Jaj nagyon tetszett ez a bónuszfeji is :)

    - Holmes egy elmebeteg!
    - Imádom Elizabeth-et. Annyira szimpatikus. Meg tetszik ahogy a sarkára áll. Hajrá Lizaaa! =)
    - Miért van olyan érzésem, hogy ez a Sophia még meg lesz említve később? :)

    Várom az új fejit.

    Puszi: Dina

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Örülünk neki :)

    - Igen az!
    - Lizaaa! *-* (: Örülök hogy kedveled :)
    - Nem tudom miért van olyan érzésed... :P Még titok, hogy lesz-e róla szó vagy sem :)

    Hozzuk, hozzuk :)

    Puszi: Alice (és Violet)

    VálaszTörlés