2011. május 26., csütörtök

11. fejezet ~ Tisztító tűz


Sziasztok!
Pár napos késéssel ugyan, de meghoztuk nektek az új fejit! ^^”
A lángra kapott érzelmek továbbra sem alszanak ki, sőt, felemésztenek mindenkit és mindent. De vajon mennyi igaz mindebből?
Jó olvasást kívánunk! :)

Damon szemszöge:

Arcomon minden bizonyára hülye kifejezéssel lépkedtem a Salvatore panzió felé. Bőrömön még mindig ott égett a kis boszi ajkainak nyoma, és ez egyre jobban nyugtalanított. Az a kis affér teljesen 
elbizonytalanított, elvégre nem azért mentem oda, hogy puszipajtások legyünk.
 Hirtelen a semmiből két női cipő lépett elém . Még hang is társult hozzájuk. - Damon, miért nem bírod megérteni, hogy szállj le Violet-ről? – Felfuttattam a tekintetem a női alakon. Áh, csak a kis nikkelbolha...
- Ne pattogj, kis gumilabda! – léptem felé fenyegetően egy lépést. Nem bírom, ha más meg akarja szabni, mit csináljak.

- Damon ez már a XXI. század! Itt nem szokás csak úgy betörni mások házába, még akkor sem, ha te vámpír vagy és egyszer már behívtak. Ez mostanság bűnnek számít! Nem jöttél még rá? – oktatott ki puffogva, amitől nem estem hanyatt örömömben.
- Alice-baba, engem nem érdekelnek a szabályok, vetted? – vigyorodtam el. – És most jobb, ha hazamész csicsikálni, mielőtt valami nagyobb bajod esne.
- Nem félek tőled!
- Rosszul teszed – vágtam rá, őt magát pedig egy fa törzsének.
- Nem tudsz megenni drágaságom – pimaszkodott. Hát, téged nem is, de ha még egyszer a nyakamra jössz, Violet-be belekóstolok...
 Mintha szorításom enyhült volna erre a gondolatra, de ezt a tündérbaba is észrevette, mert most ő nyomott engem egy fához, ujjai a torkomra szorultak. Picsába az újszülött vámpírokkal.
- Ki akarsz velem kezdeni? – Violet kisasszonynak most már testőre is van. Kár, hogy ilyen szar az időzítése.
- Elfelejtetted volna, hogy újszülött vagyok? Mosolyogva végezhetnék veled – mondta, és tényleg mosolygott. Gúnyosan.
- Én meg emberi vért iszok – ergó: az én nyakfoltjaim eltűnnek reggelre, de a tieid...
- Ha meg akartál volna ölni, már megtetted volna. – Egyre erősebben szorított. Emberként ez már rég a padlóra küldött volna. – Meghalsz! – kiáltotta, de mégis habozott. Erősebben szorított, de nem fojtott meg. – De nem teszem meg – engedett el.
- Miért? – kérdeztem a földre rogyva. Ezt még megbánod. Bár, lehet inkább a kis védenced fogja...
- Azért mert veled ellentétben, nekem van valamim, ami neked nincs.

- Még is mi az? Médiumi képességed? – vigyorogtam. A sebeim máris gyógyulni kezdtek.
- Nem! Érzéseim!
Érzések nélkül könnyebb – vágtam volna rá, de a kis porcelánbaba diadalittasan húzta el a csíkot. Ez csak az első menet volt, édes...



Violet szemszöge:

Damon látogatása ellenére nagyon jól aludtam. Másnap reggel, a sulihoz félúton ismét kedvenc vámpírjaimba futottam.
- Meglepetés! – futott felém Alice, mire én is futni kezdtem, és megöleltük egymást lendületből. Jasper csak a fejét fogta.
- Ebből rendszer lesz? – mosolyogtam rá, majd intettem egyet a szöszinek is.
- Megeshet – kacsintott a rövid hajú tünemény, és hirtelen észrevettem a kendőt a nyakán. Ha Alice ember lett volna, tuti, hogy Damon harapta volna meg. Így viszont... csak egy dologra tippelhettem.
- Jasper, egy pillanatra koncentrálj a madárcsicsergésre a vámpírhallásoddal! – mondtam, majd félrehúztam Alice-t.
- Honnan tudsz a vámpírhallásról? – kérdezte meglepetten.
- Elfelejtetted, hogy van egy boszorkány nagyim, aki tanít engem? – kérdeztem viccelődve. Bár nem mondtam neki, de tuti, hogy tudja. – Szóval... csak nem kiszívta Jasper a nyakad? – vigyorogtam rendkívül pajzánul. Alice fülig pirulva kezdett el hadonászni a kezével.
- Mimimi? Nem, dehogy! Ez csak...
- Akkor talán valaki más? – ugrattam tovább, szemöldökömet összevonva.
- Nem, ez...
- Nem mondhatod, hogy fáj a torkod! Neked nem fájhat.
- Nem is fáj... majd később elmondom – mondta, és a mosolyát mintha csak elfújta volna a szél. – Menjünk, elkésünk – rántott vissza az útra. Végül is annyiban hagytam és elindultunk a suliba.

Az egyik szünetben kimentem az udvarra uzsonnázni. A padokat bokrok vették körül, ahol madarak daloltak. Szerettem ezt a békés, nyugodt helyet.
- Violet! – szakította szét az idillt Jasper hangja. – Végre utolértelek! Itt nem hall-lát minket senki – jelentette ki, mire válaszul extra nagy, elkerekedett szemeket kapott tőlem. – Elmondanád, miért hazudtál pénteken?
 A francba. Valahogy számítottam erre.
- Mi ez, valami kihallgatás? – kérdeztem bosszúsan, s amikor felém indult a keze hátraugrottam. – Meg ne rázz!
- Tessék?
- A képességedre céloztam – feleltem, még mindig nem a legderűsebben.
- Hát nem áll szándékomban. Ha szándékomban állna, se tudnám... De ne terelj! Miért hazudtál? Mi volt a baj? Mi az amit nem tudsz elmondani? Mitől félsz? Vagy inkább kitől? Damon-tól?
 Annyi kérdéssel árasztott el, hogy majdnem megfulladtam tőlük. Mégis mit mondhatnék? Hogy Damon esténként látogatóba jön, és hogy nem tudok ellene tenni semmit? Kérdés nélkül tekerné le a fejemet a nyakamról!
- Lám-lám, csak nem megzavartam valamit? – lépett hozzánk az emlegetett szamár. Hurrá...
- Bocsi Jasper, majd megbeszéljük – tettem a vállára a kezem. - Friss levegőre van szükségem.
 Alig mondtam ki, már suhantam is vissza a suliba. Amikor felértem az emeletre, ismét meghallottam Jasper hangját magam mögül.
- Violet, várj már! – kiáltotta utánam. Ijedten fordultam hátra, így – szokásomhoz híven – sikeresen beleütköztem valakibe. Rémülten fordultam meg, hiszen azt hittem, hogy a rettegett Salvatore fivér az. De ehelyett csak a történelem tanár volt.
- Bocsánat!
- Részemről a gyönyör... – mosolygott rám. Furcsa volt.
- Viol, jól vagy? – rántott magához Jasper. Ez is furcsa volt.
- Nyugi, nem lett baja. Na sziasztok! – köszönt el a tanár úr, és elvonult a dohányzó felé. Újból a szöszi felé fordultam, aki hirtelen szónoklásba kezdett:
- Nézd, levágtam, hogy Damon megfenyegetett téged, különben nem félnél ennyire, és megnyílnál előttem, mivel a barátod vagyok. – Megszólaltam volna, de folytatta. – Nem tudom, mivel tart téged sakkban, és azt sem, hogy mit akar, de majd megpróbálom leállítani, ígérem. És ha bármi baj van, rám és Alice-re mindig számíthatsz!
 Éreztem, hogy menten elbőgöm magam. Eddig azt hittem, hogy Jasper nem kedvel engem különösebben, és hogy csak Alice miatt tolerál, de ez most bebizonyította az ellenkezőjét. Olyan sok mindent akartam volna kinyögni, de nem jöttek a szavak a számra. Helyette azonban megöleltem őt.
- Köszönöm Jasper! – szorítottam meg erősen. – És ne haragudj.
- Nem haragszom – ölelt vissza megenyhülve. Hirtelen megláttam Damont feljönni a lépcsőn. – Mögöttünk van, igaz?
- Honnan tudtad? – engedtem el őt, és néztem rá döbbenten.
- Onnan, hogy megint félsz.
Sóhajtottam egy nagyot, hisz igaza volt. Belenéztem mézszínű szemeibe és nyugalom árasztott el. Elmosolyodtam, és intve egyet fordultam meg, de a számmal néma szavakat formáltam: Köszönöm.


~*~

Mivel mind a ketten gyógytesire iratkoztunk be Alice-szel, ezért tesi helyett lyukas órán beültünk a könyvtárba.
- Szóval?
- Tessék? – nézett rám meglepetten. Karba tettem a kezeimet.
- Összejöttél Jasperrel?
 Mély csend.
- Igazából igen, Violet. De nem miatta van fent a sál. – A mondat második fele egyelőre nem jutott el a tudatomig. Boldogan ugrottam barátnőm nyakába.

- Gratulálok! Én már az első nap éreztem, hogy vibrál köztetek valami! – dicsekedtem.
- Hehe, köszi – pirult el. Olyan aranyos volt. – Annyi mindent szeretnék mesélni. Csak mégsem itt kéne...
- Persze, ez természetes! Én is olyan kíváncsi lennék sok dologra... hm... – gondolkoztam el. – Mit szólnál hozzá, ha valamelyik este átjönnétek hozzám vacsorára? – kérdeztem meg félénken. – Mert ugye nem nagyon tudunk sokat egymásról, és szeretném, ha jobban megismernénk egymást.
- Nagyon örülnék neki, Violet – mosolygott. Úgy irigylem a mosolyát, olyan szép.
 Hirtelen azonban mintha villám csapott volna belém. Csak... nem...?
- Mindjárt visszajövök, kimegyek a mosdóba – mosolyogtam rá, de utam a focipályára vezetett. Fogalmam sincs, honnan tudtam, hogy Ő van ott, de éreztem. Az ég hatalmasat dörgött, s kisvártatva az eső is zuhogni kezdett. Nem törődtem azzal, hogy fokozatosan áztam bőrig; lassan a lelátóhoz lépkedtem.
- Úgy látszik, nem csak én szeretem a vihart – vigyorodott el Damon.
- Bántottad Alice-t? – kérdeztem meg kerekperec. Vigyora rögvest lefagyott.
- Igen. Ahogy ő is engem.
- Hazudsz! Nincsenek sebeid – érveltem. Lassan közelebb lépett hozzám.
- Begyógyultak, hála a részeg gimis lányoknak... – elég!
- Rendben, tegyük fel, hogy elhiszem, hogy bántott téged. Miért? – förmedtem rá.
- Nem tudom.
- Damon! – estem kétségbe.
- Violet... – utánozott le rögtön.
- Miért estetek szó szerint egymás torkának? – Talán már kiabáltam is a mennydörgés miatt.
- Azért, mert ő abban a hitben élt, hogy én feltéptem a tiédet.
 Világos. Nem tetszik Alice-nek, hogy Damon esténként látogatóba jön. Szuper, már hárman vagyunk.
- Amit azért nem tettél, mert...? – kérdeztem bizonytalanul.
- Nem volt olyan kedvem. – Már egész közel volt hozzám; ujjai vizes tincseimmel játszottak. – Mellesleg a kis tündérbaba majdnem megölt. Ezt nem említette?
- Semmit sem említett! Damon, ne bántsd őt még egyszer! – kértem. Első a szép szó, utána...
- Naná, majd hagyom, hogy kinyírjon.
- Alice sosem tenne olyat, ne hasonlítsd magad hozzá! – kiabáltam rá dühösen. Jól láttam, hogy nyel egyet. A pasik mindig nyelnek egyet, ha el akarják rejteni, hogy feldúltak. – Egyébként is, te mindig csak hazudsz... – figyelmeztettem magam. Belenéztem a szemeibe. Ő még közelebb lépett hozzám, ujjai a hajamba túrtak. Mélyen egymás tekintetébe révedtünk.

- Miért tiltakozol ennyire az ellen, hogy meg akartak ölni? – kérdezte. – Csak nem hiányoznék neked?
 Összeszorult a mellkasom.
- Ez hülyeség...
- De ettől még igaz – jelentette ki, s tekintete ajkaimra siklott. Elképedve álltam ott előtte. Leszidni jöttem ki, mert bántotta Alice-t, de... az is fáj, hogy őt bántották. Megőrültem?
 Közelebb hajolt hozzám, testemet pedig elöntötte a forróság. Ösztönösen hunytam le pilláimat, s pár pillanat múlva már Damon meleg ajkai simultak az enyéimre.

11 megjegyzés:

  1. Sziasztok!
    Na jöhet az elemző komim? :D

    Kezdeném egy kérdéssel: Mi az az "affér"?:)

    Már kezdtem megörülni, hogy Alice kinyírja Dmon-t, de ezt egyből elvettem, mert akkor vége lenne a sztorinak... :S Azt meg nem akarom :)
    "Ez csak az első menet volt, édes..." Ha Damon bántani meri Alice-t ÉN(!) fogom kinyírni őt :)
    Hm... Alice-nek Damon miatt van kendő a nyakán?
    Jasper olyan édes, ahogy faggatja Viol-t :)
    Violet meg haláli..."Friss levegőre van szükségem" és bemegy a suliba :D

    A csók... Mit is mondjak a csókra? Sírjak vagy nevessek? Azt hiszem boldog leszek, hiszen, Violet boldog. Damon meg hát, vagy szerelmes, vagy akar valamit... Más miatt nem hiszem, hogy megcsókolná Violet-et...

    Nekem nagyon tetszett ez a fejezet is.
    Várom az újat is, csak úgy mint mindig. És kíváncsi leszek, hogy mik rejtőznek még a fejecskétekben ;)

    Puszi: Dina

    ui.: "De vajon mennyi igaz mindebből?"
    Kétség kívül SEMMI!!! Hisz Damon állítja, hogy nekik nincsenek érzései...
    Bár ez most ellent mond annak, amit az előbb leírtam, de hát...
    Összetett személyiség vagyok :D

    VálaszTörlés
  2. Szia Edina! =)
    Júj, már nagyon vártuk ám a komidat. :D Egy élmény olvasni, komolyan. Első kérdésedre válaszolva, az affér jelentése nézeteltérés. :D Másodszor igen, Alice-nek Damon miatt volt sál a nyakán. ^^ És, hogy miért nem nyírta ki őt... nos, ahogy majd halad előre a cselekmény, szépen rájössz, hogy Damon sok oldalról bebiztosítja magát...
    Jasper pedig egy tündérbogár, mint mindig. ^_^
    A csók mögött pedig sok minden rejlik. =) Viol részéről kétség kívül érzelmek.
    Köszönjük szépen a kis elemzésed, nagyon feldobtál minket vele! :)
    Puszi: Alice és Violet

    VálaszTörlés
  3. Hello!
    Fuhú nagyon jóó!!!én remélem hogy Damon és Viol összejönnek és azt is hogy Damon nem csak ki akarja használni Violetet :D
    Jasper tégyleg édes hogy beszélt Violettel.
    Alice milyen bátor hogy szembeszáll Damonnal...én félnék,de a barátaimért mindent :D
    várom az új fejit.kíváncsi vagyok rá nagyooon :D
    Vikii

    VálaszTörlés
  4. Istenem!!!! Az utolsó kis történeti rész a kedvencem. Amúgy nekem is biztos vannak ilyen Violet-féle megérzéseim, mert; Én tudtam, tudtam, tudtam, hogy összejönnek!!! :D Egyszerűen ennek így kell lennie!!! xD
    De ha Damon csak azért csinálja, hogy kihasználja Violet-et, akkor én magam megyek oda, és szúrom le, égetem el, tépem szét, és járok örömtáncot a még dobogó szívén! (Szadista hajlamaim vannak? Á, dehogy!)
    Még kérünk csókokat, és egyebeket is, persze csak a fejezetekben :P
    És még egyszer:
    Olyan édesek, olyan édesek, olyan édesek!!!

    ui. szerintem Damon vagy elfut az aprócska csók után, vagy... valami teljesen más történik! =)
    Minden, csak az nem, amire gondolok... xD

    VálaszTörlés
  5. Reby! Megyek veled és segítek kinyírni :)
    Persze csak ha szükséges...
    Én is remélem, hogy nem lesz semmi bajom de talán ez az Alice-s megérzés, hogy nincs minden rendben...
    Amúgy nem vagy szadista :D Csak őszinte:P

    Nem tudom Reby mire gondolsz, de csak nem lesz más tesi izé az első csók után és a suli udvarán... :D
    Meg amúgy ott van az is hogy "De vajon mennyi igaz mindebből?" Meg, hogy Damon-nek nincsenek érzései... de nem tudom elvesztem, mert itt annyira igazinak tűnt az a csók... :)

    Alice! Van okom aggódni? A te látomásaid mit sugallnak? :D

    Puszi: Dina

    ui.: Mikorra várható az új feji? :)

    VálaszTörlés
  6. Tudom, tudom, hogy nem éppen az iskolában kéne, csak.. élénk a fantáziám. Főleg az Alice-Jasper jelenet miatt, az előző fejiben... :D
    Én elfogadok egy egyszerű csókjelenetet is, és felőlem lehet a másik két főszereplő benne a szereplő, de olyan édesek együtt, és ezt jó olvasni! :P
    És ha Damonnak nincsenek érzései, akkor vajon mik voltak azok a feji elején? Szerintem már pedig azok érzések voltak, és ebből következtetve vannak érzései, és ebből következtetve van még miben reménykedjünk... xD
    Szerintem legalább egy icipicit szadista vagyok... De, ez így van jól! :D
    Köszönöm, hogy segítesz a kínzásban és gyilkossági kísérletben, már csak egy gond van: nem tudok táncolni. Akkor meg hogy fogok örömtáncot járni??? xD

    VálaszTörlés
  7. Jaj, te ne is mond, az a csók jelent engem a padlóra küldött nagyon édesek voltak *-*
    Reményre, mindig van esély. Igen nekem is fura a feji eleje meg a 9. feji vége nagyon befigyelt.
    Ahogy gondolod :D
    Szívesen segítek :)
    Majd megtanítalak táncolni :D
    Örömtánc, meg azért öröm tánc, mert örömünkben táncolunk. Ha nem is tudunk, akkor majd megtanulunk :D

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Hű... eltűnünk egy napra, és így megugrik a komik száma! :)) Nagyon megörültünk ám ennek! :D
    Viktória: Örülünk nagyon, hogy tetszett neked! Jasper egy tündérbogár, Alice meg édes kis hiperaktív, mint mindig. ^^ Damon-ról pedig majd szépen lassaaan derülnek ki a dolgok.
    Reby és Edina: Csajok, annyira édesek vagytok! =D Köszönjük, köszönjük, örülünk nagyon, hogy tetszett! Viol meg főleg, hogy a csók is bejött nektek, és nem vagytok annyira előítéletesek Damon-nal. :D Ez a gyilkoló-hadjárat nagyon tetszett. xDDD Főleg Alice-nek. =P Apropó, Edinának üzeni Alice: "Mindenkinek lehetnek megérzései, de hogy a te megérzésed csal-e vagy sem, azt nem árulom el, de a kövi fejiben mindent megtudsz. Vagy nem?! ;) Ja, és örülök, hogy a padlóra kerültél a csókjelenet miatt. :P De ha ennyi a padlóra küldött, akkor szerintem minél hamarabb ürítsd ki a pincét. :P♥"
    Köszönjük, hogy írtatok, csajszik, nagyon-nagyon jól esett nekünk! :))
    Puszi: Alice és Violet

    VálaszTörlés
  9. xD Na újrakezdem:
    A szereplők menüben lévő kis leírást is elolvastam, és százhúsz százalékig biztos vagyok benne, hogy vannak érzései Damonnak, ha mélyen elásva is...(L)

    VálaszTörlés
  10. Az te vagy Reby! xD
    Szerintem pedig az a "sakk-játszmák" nagyon befigyelnek... Egy biztos. Lesznek még itt bonyodalmak.
    Alice, köszönöm a bíztatást és nagyon várom, az új fejit, hogy kiderüljön igazam van-e :)
    Puszi nektek csajok: Dina

    VálaszTörlés
  11. Szió!
    Nyílt egy új beszélgetős blog, ha érdekel, nézzetek be, és ott elolvashatjátok részletesebben is a leírást:
    http://chatelos-blog.blogspot.com/
    :D

    VálaszTörlés