2011. augusztus 19., péntek

II. bónusz fejezet ~ Újabb terv

Sziasztok!

Az elmebetegeknek mindig van egy tervük
Hogy ez mennyire igaz. Elsőnek Damon-nek, majd Edwin-nek is volt egy terve -igaz kudarcba fulladt- és most Henry Holmes következik a tervcsinálásban...

Jó olvasást! :)

Puszi: Alice & Violet




Mesélő szemszöge:
Hétfőn Edwin ismét beszélgetésre hívta Henry-t.


- Végre megvan a bizonyíték, Alice ellen.
- Nincs – ült le Henry.
- Miért is? Hisz te magad vagy a bizonyíték… Meg a pad, ahogy befordult, és lángra lobbant – emlékeztette őt Edwin.
- Nem tudom, miről beszélsz. A felemelő, édes csók után semmire nem emlékszem.
- Semmire? – csodálkozott Edwin.
- Csak arra, hogy ellépek tőle, és hirtelen minden sötét lesz. Semmi többre nem emlékszem – gondolkodott el Henry.
- És arra, hogy fut és befordítja a padot? Utána meg meggyullad, és szólsz nekem, hogy hozzam a poroltót? Semmire?
- Egyszerűen semmire. Onnantól emlékszem újra, hogy kilépek a suliból.
- Biztos emlékezet-törlő ereje van – csapott az asztalra Edwin. – Rohadjon meg.
- Ja. Biztos – forgatta a szemeit Henry. - De nem azt mondtad, hogy nem hat rám, ha verbéna van a szervezetemben? – emelte fel a fejét.
- De. Igazad van.
- Tudom.
- Na és mi van a boszival?
- Fáj a fejem és fura álmom volt. Kétszer megláttam Violet arcát és egyszer Damon-ét.
- Damon vámpír, azt tudjuk. Tegyük fel, hogy Violet boszi. Vámpír-boszi barátságból sosem sül ki semmi jó.
- Szerintem köztük már több van. Főleg, hogy ma láttam őket nem is egyszer smárolni.
- De viszont, ha Violet mégsem lenne boszi, akkor Damon nagy veszélyt jelent rá.
- Ezt csak bízd rám, Edwin. Kiderítem. Már van is egy tervem.
- Terved?
- Igen.
- Törvénybe ütközik?
- Kicsit talán… De ha nincs rá bizonyíték, nem tehetnek semmit.
- Mire gondoltál Henry?
- Boszirablásra.
- Boszirablás? Ez inkább Földmentés, mintsem törvénysértés.
- Mondd ezt a rendőröknek, ha minden rosszul sül el.
- Bízok benned, hogy nem. Na meg persze a kapcsolatom a rendőrséggel segíthet neked, hogy ne legyen semmi bajod, ha rosszul sülne el a terved.
- Köszönöm. Kezet rá.
Edwin és Henry kezet fogtak. 

Edwin Harrison szemszöge:
Amikor Henry kollegám azzal a hírrel jött vissza, hogy a boszijelöltet öleli a vámpír csajszi egyből éreztem: közbe kell avatkoznom. De persze a feleségem megállított.
- Drágám tudnál szólni Elizabeth-nek, hogy kerestem?
- Persze, de…
- Köszi, mondd már meg neki, hogy a fizikaszertárban leszek, ott megtalál.
- Rendben megmondom, de…
- Köszi. Ja és még valami, ma meddig is leszel?
- Hat órám van, de…
Sietek a rohadt életbe…
- Nekem hét, akkor megvársz?
- Meg persze.
- Köszi. Megyek, ja és el ne felejts szólni…
- Elizabeth-nek tudom… Nem felejtek.
Henry halkan nevetett.
- Ez nem volt vicces – tettem fel a szemüvegem.
- Fura – mosolygott. – Szerintem meg az volt.
Csak a szemem forgattam, majd kiléptem a tanáriból. Láttam, hogy tényleg egymást ölelik, de Alice sír. Végtelenül boldog voltam, hiszen úgy látom, hogy ő a könnyen sebezhető, ezáltal hamar kinyírható vámpírok közé tartozik. De Jasper… Ő az a fajta, aki a saját életét is feláldozva megvédené a tündérbaba életét. Hamar kinyírhatom őket. Ha Henry elintézi a boszit, akkor nekem tényleg gyerekjáték lesz kinyírni ezt a két dögöt…

4 megjegyzés:

  1. "Boszirablás? Ez inkább Földmentés, mintsem törvénysértés."
    Nem is tudom, hogy Henry vagy Edwin az elmebetegebb...
    Edwin pedig rohadtul téved, Alice-ket nem lesz könnyű kinyírnia! :@
    Nagyon várom z új fejezetet is.
    Puszi: Dina

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett a 2. bónuszfeji is:D:D
    várom a kövi fejit...uhh nagyon kíváncsi vagyok erre a boszirablásra :)
    Puszi:Évi

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Krva jó lett :)))))) bocsi :$$
    Azért is bocsi h alig irok .. de nem vagyok aza komizós tipus :$$
    de attól függetlenül mindig olvaslak titeket, és imádom (L) :)
    Pusz: Adri: (anyúúúci)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Edina, sztem Henry az elmebetegebb! :)
    Kedves Évi, örülünk, hogy tetszett :D
    Kedves anyúúúci örülünk, hogy olvasol és tetszik :)

    Puszi nektek: Alice&Violet :)

    VálaszTörlés